Khamis, 14 Mei 2009

NIZAR 3 BULAN..ZAMRI AL-HARAMI HANYA 3 JAM

Nampak sangatkan pilih kasih dari pihak-pihak yang menyebelahi pihak kerajaan ni.dimana ntah keadilan dan demokrasi yang diwar-warkan oleh kerajaan dulu kini dan selamanya tu...
kadang-kadang aku termenung memikirkan semua ni.kenapa ada lagi manusia yang hanya mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan orang lain..ini amanah besar Bai...amanah ni akan ditanya dihadapan Allah kelak.engkau buat main-main je benda nikan...adus.., cuba kita lihat dibawah.

Nizar mengambil masa 3 bulan untuk mendapatkan perintah Mahkamah Tinggi bahawa beliau adalah Menteri Besar perak yang sah.dan Zambry pula mengambil masa selama 3 jam je di Mahkamah Rayuan bagi menangguhkan keputusan Mahkamah Tinggi yang memutuskan bahawa Nizar adalah menteri besar yang sah.

Nizar terpaksa menunggu selama 3 bulan naik turun mahkamah untuk mendapatkan perintah bahawa beliau adalah menteri besar yang sah.dan sekor haram jadah ni ambil masa 3 jam je untuk menafikan keputusan mahkamah tinggi.nampak sangat ada kompromi antara pihak-pihak ni.aku doakan Allah akan tunjukkan kebenaran dan melingkupkan kebatilan.

Tiada ulasan: